صداقت در بیان چالش‌ها سنگ‌بنای روابط عمومی مؤثر است

تاریخ انتشار : 1403/10/17 - ساعت انتشار: ١١:٤٥ - گروه خبری : اخبار استان

مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی گفت: صداقت در بیان چالش‌ها به عنوان یکی از ویژگی‌های کلیدی روابط عمومی‌هاست. این اصل نه‌تنها اعتماد عمومی را تقویت می‌کند، بلکه به ایجاد ارتباطات پایدار و مؤثر با ذینفعان کمک می‌کند.

به گزارش ایرنا ، آرش دانش نژاد روز دوشنبه در جمع مدیران روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و صنایع استان مرکزی در شرکت ماشین‌سازی اراک، افزود: در این دوران روابط عمومی باید قدرت درک عمیق‌تری از نیازهای مخاطب داشته باشد و تصمیم گیری‌ها براساس اطلاعات دقیق باشد.

وی با بهره‌گیری از ظرفیت‌ هوش مصنوعی در مجموعه روابط عمومی‌ها تاکید کرد و ادامه داد: هوش مصنوعی ظرفیت‌های عظیمی را برای بهبود عملکرد و کارایی روابط عمومی به ارمغان می‌آورد، و سازمان‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از این فناوری‌ها، به بهبود تصویر عمومی و ارتباطات خود بپردازند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی اظهار کرد: هوش مصنوعی می‌تواند به روابط عمومی‌ها کمک کند تا داده‌های مربوط به مخاطبان، نظرات عمومی و روندهای رسانه‌ای را تحلیل کنند. این داده‌ها می‌توانند برای تصمیم‌گیری‌های استراتژیک و بهبود ارتباطات استفاده شوند.

دانش‌نژاد اظهار کرد: روابط عمومی موفق و پویا باید مخاطب را همواره ذائقه‌سنجی کند و چشمان تیزبین مربوط به حوزه کاری و تصمیم گیری مجموعه خود باشد.

وی گفت: تولید محتوای هوشمند ابزاری برای تحلیل اطلاعات و رفتار مخاطبان توسط روابط عمومی ها است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی ادامه داد: این استان مرکزی ، خطه عالمان و اندیشمندان و پایتخت صنعت کشور است اما موضوع صنعت به درستی در این منطقه تبیین نشده است و کم کاری روابط عمومی یکی از عوامل این عدم تبیین است‌.

دانش‌نژاد افزود: دیدگاه استانداری مرکزی توسعه‌ای مبتنی بر دیدگاه دولت وفاق ملی است که انتظار می‌رود روابط‌عمومی‌ها در این رهگذر به خوبی نقش‌آفرینی کنند.

وی با تاکید بر تشریح نقاط قوت دولت با آمارها و شواهد گفت: روابط عمومی باید گوش شنوا برای شنیدن حرف مردم و صداقت در بیان چالش‌ها و ارائه راهکارها داشته باشد.

مدیرکل روابط‌عمومی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه این دومین نشست روابط عمومی‌های استان مرکزی است، افزود: تداوم این نشست‌ها با هدف آموزش منابع انسانی و تقویت بنیه علمی مدیران و کسانی که در روابط عمومی با گستره‌ای از فعالیت‌ها مواجه هستند، ضروری است.

نسخه چاپی

ارسال به دوست

 


خروج